Jesteś tu:  Uroda » Pielęgnacja i zabiegi » Pielęgnacja » Sposoby na jędrne pośladki

Sposoby na jędrne pośladki

W lecie będziesz miała niejedną okazję, by pokazać trochę ciała, założyć bikini, czy obcisłe spodenki. Przed nadejściem upalnych dni postaraj się zadbać o swoją pupę, by jeszcze lepiej prezentowała się w każdym, seksownym stroju. Jak? Przygotowaliśmy dla ciebie kilka propozycji na ćwiczenia, które uczynią pośladki bardziej jędrne.

Zgrabna pupa to taki sam atrybut kobiecości, jak kształtny biust i jędrna skóra. W lecie szczególnie zwracamy na nią uwagę, kiedy nadchodzi czas noszenia lekkich ubrań i strojów kąpielowych.

Zadbane, ładne pośladki powinny być jędrne, elastyczne i lekko podniesione, a skóra dobrze napięta i pozbawiona cellulitu. Na szczęście, by poprawić wygląd pupy, dodać jej jędrności i poprawić napięcie skóry, nie trzeba wielu ciężkich i skrupulatnych ćwiczeń – wystarczy poświęcić jej około 10 – 15 minut dziennie. To niewiele, ale sama przekonasz się, jak bardzo systematyczne i proste ćwiczenia mogą odmienić wygląd twojej pupy, a tobie dodać pewności siebie.

Kilka prostych zasad, przed rozpoczęciem ćwiczeń…

Im wcześniej rozpoczniesz ćwiczenia – tym oczywiście dla twojej pupy lepiej. Rezultaty systematycznych ćwiczeń powinnaś zauważyć już po kilku dniach, ale pewne jest, że im wcześniej rozpoczniesz cały cykl ćwiczeń, tym dla wyglądu twojej pupy znacznie lepiej.

Do ćwiczeń ujędrniających pośladki należy się przyłożyć i wykonywać je skrupulatnie i dokładnie. Najważniejsze jest tu mocne napinanie mięśni, które sprzyja modelowaniu pupy i poprawie jej jędrności.

Oprócz regularnych ćwiczeń postaw także na drobne, codzienne czynności, które pomogą ci kształtować pupę. Napinaj pośladki, przy każdej możliwej okazji (to wzmocni ich mięśnie), dużo chodź, stosuj masaże ujędrniające.

Możesz pomóc sobie także różnymi kosmetykami, których zadaniem jest napinanie skóry i poprawienie jej elastyczności. Wybieraj te, przeznaczone specjalnie do rzeźbienia pośladków – stosuj je przed lub po ćwiczeniach.

Kilka ćwiczeń na ujędrnienie pośladków

Będąc w pozycji leżącej na plecach, podnieś nogi pionowo, tak by tworzyły z twoim ciałem kąt prosty. Leżąc tak, staraj się napinać swoje nogi oraz pośladki. Żeby było ci prościej, możesz wsadzić sobie między stopy jakiś przedmiot, np. piłkę, czy maskotkę, którą będziesz ściskać. Spróbuj wytrzymać w tej pozycji około 10 sekund, powtarzaj ćwiczenie 15 razy dziennie.Połóż się na brzuchu, w ten sposób, że twoje nogi będą dotykały pośladków. Podczas ćwiczenia, chwyć dłońmi stopy i naciągaj ciało, napinając w ten sposób mięśnie pupy. Ćwiczenie powtórz ok 10 razy. Jeśli masz w domu taśmę lub linkę gimnastyczną, możesz to ćwiczenie wykonać z prostymi nogami, zahaczajac taśmę na stopach tworząc tzw. "kołyskę". Napnij mięsnie na 10 sekund, powtórz 15 razy.Połóż się na plecach, nogi miej ugięte w kolanach. Twoje ręce powinny w całości przylegać do miejsca, na którym leżysz. Ćwiczenie polega na tym, by delikatnie podnosić biodra, starając się mocno w tym czasie napinać pośladki. Pamiętaj, że nie możesz pomagać sobie rękami, największą pracę powinny wykonywać tu twoje biodra. Ćwiczenie powinno trwać około 10 sekund, powtarzaj je 15 razy dziennie.Klęknij na podłodzie, oprzyj się na rękach, tak jakbyś robiła tzw. „koci grzbiet”. W tej pozycji wykonuj proste ćwiczenie, polegające na wyprostowywaniu każdej z nóg. W czasie wyprostu mocno napinaj mięśnie pupy i ud. Wyprost nogi powinien trwać około 5 sekund, a mięśnie powinny być w tym czasie stopniowo, ale mocno napinane. Powtórz ćwiczenie około 10 razy na każdą nogę.

Drugim wariantem tego ćwiczenia jest podnoszenie zgiętych nóg w kolanach. Podnieś zgiętą nogę tak, aby kolano znalazło się na wysokości pośladków i delikatnymi ruchami podnoś nogę do góry. Dla utrudnienia możesz dodać ciężarki na kostki.

Połóż się na brzuchu, w pozycji wyprostowanej. Ręce ułóż wzdłuż ciała, za głową. Ćwiczenie polega na podnoszeniu nóg (najlepiej razem, jeśli ci się nie uda, to pojedynczo), do pozycji pionowej. Nogi koniecznie muszą być wyprostowane, nie można zginać ich w kolanach. Ćwiczenie powtarzaj około 10 razy na każdą nogę lub 15 na obie nogi.

Połóż się na podłodzie, oprzyj się na rękach i unieś ciało tak jakbyś chciała zrobić pompki. Poczujesz jak napina się całe Twoje ciało. Wytrwaj w tej pozycji 10 sekund i połóż się na macie. Powtórz ćwiczenie 5 razy. Pamiętaj, aby ciało było równo nad podłogą, nie wypinaj pupy do góry.

Możesz to ćwiczenie wykonać również z piłką gimnastyczną. Połóż łokcie na piłce i stań w rozkroku. Pamiętaj o napięciu mięśni brzucha, pomoże Ci to odciążyc kręgosłup. Wytrwaj w takiej pozycji przez 10 sekund. Powtórz cwiczenie 15 razy. 

Poznaj 10 kosmetyków, które ujędrnią twoją pupę ->

 


« poprzednie 1  2  3  4  5  6  7  ...  11  następne »


schowek
do schowka
poleć
poleć znajomemu


    Get Adobe Flash player